De voordelen van een telefoonservice
Een goede customer service is ontzettend belangrijk voor een bedrijf, en dat begint bij bereikbaar zijn. Dit kan schriftelijk, bijvoorbeeld via de mail of een chatfunctie, maar tegenwoordig is ook bijna elk bedrijf telefonisch bereikbaar. Wanneer een klant moeite moet doen om iemand aan de lijn te krijgen, gaan zij vaak verder kijken bij concurrenten. Wanneer een bestaande klant de onderneming niet, of lastig, te pakken krijgt zal er een ontevreden gevoel ontstaan. Naast deze punten is telefonisch contact een goede manier om een persoonlijkheid aan je bedrijf mee te geven. Het eerste klantcontact gaat vaak via de telefoon, dit is dan ook de eerste kans om een persoonlijke indruk te maken bij de klant.
Een telefoonservice om je bedrijf te laten groeien
Sommige bedrijven hebben de mankracht niet om op vaste tijden telefonisch bereikbaar te zijn, of zijn communicatief niet vaardig genoeg. Bij groeiende bedrijven wordt de telefoon vaak afgeschoven op vaste werknemers, die niet altijd tijd vrij hebben om daadwerkelijk de telefoon op te nemen. Gemiste oproepen zetten zich om naar gemiste kansen, en dat is zonde. Voor dergelijke situaties kan het een verstandige zet zijn om gebruik te gaan maken van een telefoondienst.
Een telefoonservice via een extern bedrijf zorgt ervoor dat je als bedrijf altijd bereikbaar bent voor alle vragen van je klanten.Zo laat je dus geen kansen liggen, en hou je bestaande klanten tevreden. Je kunt, met de pakketten van bizziphone, een vaste telefoniste aanstellen met kennis van jouw bedrijf. Zo lijkt het voor de klanten alsof zij een vaste medewerker aan de lijn hebben.
Verschillende opties
Telefoonservices worden vaak aangeboden aan de hand van verschillende pakketten. De pakketten van de aanbieder bizziphone zijn ingericht op de hoeveelheid gesprekken het bedrijf per maand binnen krijgt. Per gesprek betaal je een vast bedrag, en de telefoniste heeft de mogelijkheid om door te verbinden naar jouw of eventueel collega’s. Je hoeft niet bang te zijn dat je door het afnemen van een telefoondienst minder op de hoogte bent van klant trajecten en/of vragen. Van elk klantcontact ontvang je een gespreksverslag via de mail, en via jouw persoonlijke dashboard. Zo blijf je op de hoogte van alles omtrent jouw bedrijf. Tevens is het afnemen van een telefoondienst via bizziphone niet contractueel, maar zijn deze elke maand opzegbaar.
Bij bedrijven die diensten op afspraak aanbieden kan het voorkomen dat er veel tijd in het inplannen en bijhouden van afspraken gaat zitten. Dit terwijl er vaak belangrijkere taken zijn. Een extra dienst die Bizziphone aanbiedt is het uitbesteden van agenda handelingen. Zo kan je het inplannen, verzetten of annuleren van afspraken extern laten uitvoeren en kunnen jij en je werknemers de focus leggen op wat echt belangrijk is.